Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Odblokowanie konta, konto techniczne

Komornik odblokował mi zajęcie na koncie ROR, teraz widzę,że odblokowane pieniądze trafiły na konto techniczne banku. Co dalej z tymi pieniędzmi? w jaki sposób mogę je wybrać?

Odpowiedz
0 Lajków
RomanRed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (15 254 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie konta, konto techniczne

@RomanRed Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 / 801 222 222 lub wyślij wiadomość przez swoją bankowość elektroniczną. Odpowiedź na to pytanie wymaga weryfikacji w systemie naszego banku. Bez weryfikacji Twojej tożsamości nie możemy tego sprawdzić.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (15 252 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie konta, konto techniczne

A czy można w tym miejscu opisać w,skrócie zasadę zajęć przez komornika? Czy faktycznie powstaje konto techniczne a na podstawowym mamy tylko kwotę ustawową?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (15 102 wyświetleń)

Re.: Odblokowanie konta, konto techniczne

@Konto usunięte Jeśli na rachunku jest zajęcie egzekucyjne, to możesz korzystać ze swoich pieniędzy w ramach przyznanej kwoty wolnej. Na ten rok jest to kwota 1500 zł oraz z pieniędzy, które zostały zwolnione przez komornika lub inny organ egzekucyjny. W momencie kied wpłynie większa kwota, to jest ona przekazywana na poczet spłaty zajęcia egzekucyjnego i jest to faktycznie realizowane przez konto techniczne.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (15 076 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy