Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (Inny niż systemowy).
Kolejną rzeczą którą zauważyłem jest to że taki sam dźwięk powiadomienia i wibracja jest gdy odblokowuje telefon. Do tej pory nigdy czegoś takiego nie miałem.
Odinstalowywalem i aktualizowałem aplikacje, bez skutku.
Odpowiedz
0 Lajków
Gryps44
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-04-2024
Wiadomość 1 z 4 (1 415 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas rozmowy na czacie po zalogowaniu w Moim ING na przeglądarce.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 360 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, co nie sposób było przerwać. Aplikacja coś trwałe pozmieniała w systemie mojego Google Pixel 6a, że utrudnienia mi korzystanie z telefonu. Wydaje on dziwne dźwięki systemowe przy różnych czynnościach (rozmowie, przeglądaniu stron) nawet mimo wyłączenia wszelkich powiadomień i głośności.
Odpowiedz
0 Lajków
mfrolik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-04-2024
Wiadomość 3 z 4 (703 wyświetleń)

Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (639 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?

 

O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn

...

21-05-2024
NWH a czasy procesowe

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny). 

Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce

...

21-05-2024
Re.: Rata do dochodu a gospodarstwo domowe

Nie wyliczamy dochodów do wniosków oraz raty do dochodu. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią +48 32 356 22 98.

21-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy