Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Bankomat wciągnął moje pieniadze

Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 5980 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze po czym wyskoczyło AWARIA TERMINALA, karte oddało ale pieniędzy już nie, złożyłem reklamacje telefonicznie, lecz czas rozpatrzenia sprawy mija 23.05.2024.. Oznacza to że pieniądze, które były na opłatę rachunków dostanę już po terminie opłaty a mam kilka kredytów do opłacenia… Przelew za kredyty mam zrobić do 4.05.2024. Jest jakaś opcja przyśpieszenia tej operacji? Numer sprawy to 121926/042024

Odpowiedz
0 Lajków
Dzmixo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-04-2024
Wiadomość 1 z 5 (679 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
542
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (669 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?

Odpowiedz
0 Lajków
Dzmixo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-04-2024
Wiadomość 3 z 5 (660 wyświetleń)

Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

pieniądze wrócili na konto dziękuje za szybką obsługę
Odpowiedz
0 Lajków
Dzmixo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-04-2024
Wiadomość 4 z 5 (620 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
417
81
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (613 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.

17-05-2024
Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Wczoraj zablokowano mi konto bankowe w ING. Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie i co jest absolutnym szczytem wszystkiego - na infolinii konsultanci dokładnie nie wiedzą za co zablokowano mi konto. 


Pode

...

17-05-2024
Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i bę

...

17-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy