O MateuszF

119 Polubień
182 Rozwiązań
532 Postów
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy to.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta - przeciwdziałanie terroryzmowi

Wszystkie informacje znajdują się w wiadomości w Moim ING, którą od nas dostałaś. Proszę, zapoznaj się z nią, a w przypadku dodatkowych pytań napisz do nas na czacie w Moim ING.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Proszę, kłopoty związane z działaniem Mojego ING zgłoś nam przez czat w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69. 

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wplatomat zatrzymał pieniądze bez księgowania na koncie

Dziękujemy za informację. Przepraszamy za kłopot i  mamy nadzieję, że specjaliści szybko zakończą Twoje zgłoszenie. Tutaj niestety nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Nie mamy takiej funkcjonalności ze względu na niewielkie zainteresowanie takim rozwiązaniem. Póki co nie planujemy zmian w tym zakresie. Swoje zainteresowanie wprowadzeniem takiego rozwiązania prześlij nam również przez czat w Moim ING. Specjaliści zapiszą Twoją sugestię.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zapytania kredytowe

Prosimy, zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści przyjmą odpowiednią dyspozycję i będziemy to wyjaśniać.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiany w prowizjach -

Przekazałem Twoją opinię o zmianie Tabeli Opłat i Prowizji do odpowiedniego zespołu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: płatności cykliczne za usługi google

Przepraszamy za kłopot związany z cyklicznymi płatnościami. Tutaj nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ing w " Mój sejf" android 14

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a zdolność kredytowa kierowca ce

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku i to oni mogą przekazać Ci szczegółowe informacje w tej sprawie. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wiszące powiadomienie `1`

Zgłoś nam tę sprawę na czacie dostępnym w bankowości - zgłosimy Twój przypadek do działu technicznego celem weryfikacji.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@poktam Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Planujemy również prace w tym obszarze, natomiast nie możemy jeszcze podać żadnych terminów.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki.  Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w s

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@tomgacz dziękujemy za Twoje szczegółowe uwagi! Dzięki nim jesteśmy w stanie stale rozwijać aplikację i dostosowywać ją do potrzeb użytkowników. Odnosząc się do Twoich uwag:
1.           Pojawiające się komunikaty są częścią naszej strategii komunikacyjnej, przekażemy Twoje uwagi do osób odpowiedzialnych za ten obszar. 
2.           Umożliwiliśmy już logowanie do bankowości poprzez kliknięcie skrótu

...
33
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a zmiana w budynku

Remont musi być wykonany zgodnie z kosztorysem oraz zgodnie z zapisami umowy kredytowej. Powinniśmy być poinformowany, o wszystkich istotnych zmianach dotyczących nieruchomości. Żebyśmy mogli się bezpośrednio odnieść do Twojego kredytu, prosimy o kontakt z nami w placówce lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści od kredytów hipotecznych są również dostępni na czacie w Moim ING.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Do kiedy stała stopa

Zgodnie z zapisem w umowie kredytowej, na 60 dni przed upływem terminu 5 lat – w tym przypadku 10 lipca – otrzymasz przez Moje ING wiadomość z propozycją nowej stałej stopy na kolejne 5 lat (czyli około 10 maja wyślemy taką wiadomość przez Moje ING). Propozycja oprocentowania na kolejny okres nie jest do negocjacji. Jeżeli to oprocentowanie będzie Ci odpowiadało, to wszyscy kredytobiorcy powinni u

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Luka w przychodach z działalności a zdolność kredytowa

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt ->

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew ING na Revolut Litwa

Żebyśmy mogli pomóc, proszę, napisz nam, jaka jest forma prawna firmy, od której masz dostać przelew. Prowizja za przelew może być uzależniona od typu konta, jakie ma u nas Twój pracodawca.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata

Tak, każda Twoja nadpłata powoduje zmniejszenie kapitału. Mając mniejszy kapitał do spłaty, automatycznie zmniejsza się również całkowity koszt kredytu, ponieważ od mniejszej kwoty naliczamy wtedy odsetki.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Drugie konto bankowe

Drugie konto będzie takie jak pierwsze i będą się z nim wiązały te same zasady działania oraz opłaty. Możesz przypisać blika do tego drugiego konta.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Aktualnie nie ma możliwości zlecić takiego przelewu szybkiego, o którym piszesz. Ta funkcjonalność była dostępna w starym wyglądzie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić ją również i w nowym i jest szansa, że taka opcja się pojawi. Przekazałem Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, natomiast nie mamy teraz więcej informacji w tym temacie.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zaplanowane płatności

Stałe zlecenia wykonujemy w dniu, który został wskazany w dyspozycji, tj. w tym dniu obciążymy rachunek, z którego zleciłeś zlecenie. Przy czym stałe zlecenie na rachunki w innych bankach wysyłamy zgodnie z harmonogramem sesji systemu ELIXIR. Jeśli nie będziesz mieć w tym dniu pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeśli nie wysłaliśmy tego przelewu do 14, to m

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie. Twoją opinię przekazaliśmy też do odpowiedniego zespołu.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak możliwości dodania karty Visa do Apple Wallet na Iphone 15PRO

Przepraszamy za kłopot. Proszę, spróbuj dodatkowo zrestartować telefon i przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, to zgłoś nam tę sytuację na czacie w Moim ING w godzinach jego dostępności. Przekażemy sprawę do działu IT i dokładnie to sprawdzimy.

2
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎12-03-2024 21:18
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 532
Łączna liczba otrzymanych Lajków 119
Posty, które lubię