Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Problem z założeniem konta przez aplikację

Dzień dobry,

próbowałem dzisiaj założyć konto osobiste Direct poprzez aplikację Moje ING mobile w ramach promocji "Załóż konto i zyskaj". Promocja ta warunkuje otwarcie konta poprzez aplikację by otrzymać premię za otwarcie konta.

Niestety przy składaniu wniosku okazuje się, że nie mogę zrobić tego przez aplikację i pojawia się komunikat, że mam się udać do placówki. Natomiast gdy udam się do oddziału zgodnie z Regulaminem promocji "Załóż konto i zyskaj" nie otrzymam premii za otwarcie konta.

 

Problem zapewne (tak podejrzewam) wynika z tego, że do 2020 r. miałem konto w ING i pomimo tego, że je skutecznie zamknąłem, Bank nie usunął moich danych w zakresie Kartoteki Klienta czy też Umowy ramowej. W związku z tym pojawiają się pytania:

 

1. W jaki skuteczny sposób w tej sytuacji mogę założyć konto przez aplikację Moje ING mobile?

2. W jaki skuteczny sposób mogę złożyć dyspozycję usunięcia danych z ING, które uniemożliwiają mi założenie konta w zdalny sposób?

 

Podkreślam, że z przyczyn podanych powyżej zakładanie konta w oddziale mnie nie interesuje.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odpowiedz
0 Lajków
sentinel88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-01-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 168 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki.  Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych danych w systemie bankowym. Lokalizację placówek i godziny ich otwarcia sprawdzisz na naszej stronie www.ing.pl/kontakt

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Analiza wniosku

Hej,

Czy wizyta w banku cokolwiek dała?

29-04-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr

...

29-04-2024
Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy