Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

[ Edytowane ]
Jak na razie to mija właśnie dokładny rok od kiedy zapowiedzieliście zmianę…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 11 z 13 (689 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

A może jakieś konkrety, a nie "pracujemy i będziemy informować". To jest zmiana wartości limitów, coś co powinienem móc ustalać sam wedle potrzeb, a nie czekać rok aż łaskawie ktoś po stronie banku poświęci 5 minut na realne dokonanie zmiany...

Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 12 z 13 (674 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 13 z 13 (582 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy