Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

Jak przez ING rozpatrywany jest wniosek o zawieszenie spłaty złożony w ostatniej chwili, tj. w dniu płatności raty? 

Na stronie jest informacja, że wniosek można złożyć w dniu płatności raty. Jednak od początku dnia zostały zablokowane środki na spłatę i mimo złożenia wniosku, rata została pobrana. Czy w takim przypadku środki te zostaną zwrócone na konto czy zostanie anulowany wniosek?

Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
4
16-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (8 460 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

Możesz złożyć wniosek o wakacje kredytowe nawet w dniu płatności raty. W takiej sytuacji kwot blokady powinna automatycznie wrócić na Twoje konto wieczorem. Jeśli tak się nie stało i spłata raty się zaksięgowała, skontaktuj się z czatem hipotecznym w Moim ING (dostępny po zalogowaniu) lub z infolinią: 32 357 00 57. Sprawdzimy to. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 2 z 3 (8 411 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

W dniu płatności środki zostały pobrane z konta, jednak dopiero kolejnego dnia nastąpił zwrot z opisem "zwrot po korekcie zawieszenie raty".
Zatem, gdyby ktoś miał wątpliwości - nie warto zwlekać z decyzją do ostatniego momentu Emotikon: Mrugający bo na ponad 24 h (od chwili blokady aż do zwrotu) ma się zblokowane środki.
Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
4
16-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (8 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy