Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Wniosek trafił do analizy 5.03.2024 zakończone 4.04.2024 - miało być 16 dni wyszło 21 dni.

4.04.2024 nagle się okazało, że potrzeba dokumentów, które można było załatwić wcześniej i od 11.04 trwa dodatkowa analiza która miała trwać 1 dzień.

Wnioski o dochodach stracą ważność 26.04 Emotikon: Smutny

A pozostały jeszcze etapy:

Wyższy szczebel decyzyjny: 2 dni
Decyzja ostateczna: 4 dni

Mam się przygotować na to, że w kwietniu tego nie skończą ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
MByrtek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
16-04-2024
Wiadomość 1 z 6 (1 263 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (1 140 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Z doradcą kontaktuję się prawie codziennie od początku kwietnia. I ciągle słyszę, że trzeba czekać tłumacząc to tym, że ING nie wyrabia się ze zbyt dużą ilością analiz.
Wczoraj w końcu zmienił się status na "Podejmujemy decyzję" co rozumiem jest tożsame z statusem "Decyzja ostateczna" ?


Zauważyłem, że pewne nieporozumienia wynikają z rożnych opisów/nazw statusów.
Co innego jest tutaj:
https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR_PRED&ban...
co innego tutaj:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

oraz z braku zmian statusów na burząco, "Dodatkowa analiza" trwała u doradcy 3 dni robocze i status od razu zmienił się na "Wniosek analizowany - oczekuje na decyzję ostateczną" co chyba odpowiada w tabelce na stronie statusowi "Decyzja ostateczna".
Natomiast zabrało statusu pośredniego "Wyższy szczebel decyzyjny".

MByrtek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
16-04-2024
Wiadomość 3 z 6 (1 106 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Przekazaliśmy je do odpowiedniego działu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (989 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do analizy trafił 04.03 i do tej pory kilkukrotnie dopytki o dokumenty. Ciągle coś nowego. Z 21 dni za chwilę zrobi się 60. Już pojawiała się informacja z teoretyczną datą podjęcia decyzji ostatecznej po czym znowu oczekujemy na dokumenty o których powiadomiliśmy twojego specjalistę czy coś w tym stylu. W każdej normalnej firmie za taką niekompetencję w dotrzymywaniu terminu lecą głowy.

TMietek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
18-04-2024
Wiadomość 5 z 6 (973 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje poniższa strona:

https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy

Odpowiedz
0 Lajków
MByrtek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
16-04-2024
Wiadomość 6 z 6 (138 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy