Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Założenie konta w ING Banku Śląskim - problem

Dzień dobry

mam do Państwa pytanie.

Wiadomość będzie dość długa, za co z góry przepraszam.

 

Kilka lat temu otwarłem konto w ING Banku Śląskim. Z uwagi na trudną sytuację materialną w czasie koronawirusa w latach 2020-2021, zostały mi wypowiedziane umowy kilku pożyczek, które miałem zawarte w ING Banku Śląskim. Finalnie sprawa skończyła się w sądzie i u komornika.

Aktualnie od 2022 roku z mojej pensji zostaje przekazywane świadczenie na rzecz wierzyciela, którym jest ING Bank Śląski.

Rok temu zamknąłem konto w ING Banku Śląskim i otwarłem konto w Banku Pekao S.A.

Niestety, wykonywanie przelewów oraz używanie karty płatniczej w tym banku jest nie możliwe, gdy ma się zajęcie egzekucyjne.

Nie mogę w ogóle korzystać z kwoty wolnej od zajęcia bez wizyty w kasie banku, co jest dla mnie absurdalne.

W związku z tym, chciałbym otworzyć ponownie konto w ING Banku Śląskim, ponieważ wiem, że nie ma u Was takich problemów.

 

Pytanie brzmi, czy ING Bank Śląski może mi odmówić otwarcia konta Direct z uwagi na moją historię z wypowiedzianymi umowami pożyczek?

Pisałem w tej sprawie na czacie Messenger ING Banku Śląskiego, ale nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi.

Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam Serdecznie

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (1 834 wyświetleń)

Re: Założenie konta w ING Banku Śląskim - problem

Dzień dobry,

chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, nie sprawdzimy takich szczegółów. W tej sytuacji, konieczna będzie wizyta w oddziale banku. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie. 

 

Pozdrawiam!


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 666 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy