O Marsel

Marsel
0 Polubień
0 Rozwiązań
5 Postów
IOS 12
Witam,

Testuję właśnie wersję beta IOS 12 i jak do tej pory ING jest jedyną aplikacją która ma jakieś problemy. Po wykonaniu transakcji ekran robi się czarny i apka się restartuje. Dodatkowo wolniej działa.

Pozdrawiam
Marsel
8
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
U mnie również Emotikon: Szczęśliwy
1
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0
Mobile Iron jest systemem do bezpiecznej poczty firmowej na urządzeniach mobilnych.
Złożoną mam reklamację. Zobaczymy co ING zrobi w tej sprawie. Będę informował

Marsel
9
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Też mam MobileIron więc pewnie mamy winowajcę.

Dziwne, że problem pojawia się w u różnych użytkowników na różnych wersjach ING.

U mnie dopiero na 2.7.0

 

Marsel

 

12
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Komunikat: nie udało się pobrać danych - iOS 11.0.3 aplikacja ING w wersji 2.5.0

Witam,

 

Ten sam problem. Z dnia na dzień.

IOS 11.3.1, ING 2.7.0

Problem "Nie udało się pobrać danych"

Telefon IPhone 8 też z ograniczeniami firmowymi. Może to jednak przeszkadza, chociaż żadna inna apka nie ma problemu.

 

Koś, coś bo na na infolinii standardowa ścieżka zdrowia ( włącz/wyłącz, odistaluj/zainstaluj etc.)

 

Pozdrawiam

Marsel

 

15
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-05-2018 19:58
Data ostatnich odwiedzin ‎23-03-2019 19:13
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 5
Posty, które lubię