O KarolinaM

122 Polubień
233 Rozwiązań
558 Postów
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Potwierdzenie przelewu możesz pobrać wyłączenie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Nie mamy usługi automatycznej wysyłki potwierdzeń na adres email itp. 

Przekazałam Twoje sugestie co do takiego rozwiązania do odpowiedniej jednostki w naszym banku

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Dobranie kredytu hipotecznego ze stałym oprocentowaniem

Przy stałym oprocentowaniu nie ma możliwości wnioskowania o dodatkowe pieniądze. Taka opcja jest tylko przy zmiennym oprocentowaniu. 
Przy stałej stopie pozostaje wniosek o nowy kredyt lub pożyczkę.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zajęcie egzekucyjne a zwrot środków z odwołanego przelewu

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu zajęć egzekucyjnych. Są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 na Czacie w Moim ING oraz pod telefonem +48323570069.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: połączenie kredytów

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych. W Moim ING po zalogowaniu wybierz "Pomoc i kontakt", potem "Skontaktuj się", następnie "Spotkania ze specjalistą ING". 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Spłata zadłużenie na zamkniętą kartę

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Jeśli na karcie powstała nadpłata, specjalista przyjmie dyspozycję przeksięgowania na Twoje konto

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Operat szacunkowy - ile trwa?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą u którego składałeś wniosek. Przez forum nie możemy niestety sprawdzić szczegółów Twojego wniosku

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Prosimy daj znać, jakie masz u nas konto i czy korzystasz z Mojego ING czy ING Business

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Na ten moment nie znamy jeszcze szczegółów. Kiedy będziemy wprowadzać nowości, z pewnością informacja pojawi się na naszej stronie. Zachęcamy do sprawdzania jej 😊

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Karta przedpłacona

Standardowo przelew bez przewalutowania powinien od razu być zrealizowany między kontami w naszym banku. Jeśli u Ciebie jest inaczej, proszę napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING, zweryfikujemy to w systemie. 

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Miło nam, że korzystasz z blika i samej funkcjonalności prośby o przelew BLIK. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Tak, jest to błąd po naszej stronie i wyprowadzimy go w niedługim czasie.

5
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.

Historia czatu zapisuje się automatycznie po zakończonej rozmowie, znajdziesz ją w zakładce Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Moje dokumenty.

2
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta w naszym banku Emotikon: Smutny Niestety przez forum nie mamy wglądu do Twojego konta i nie możemy zweryfikować tej sytuacji. Jeśli chcesz coś jeszcze wyjaśnić, prosimy napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjalista zweryfikuje również status Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszą klientką.

3
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zmiana w wyglądzie Mojego ING

Dziękuję za Twoje uwagi i sugestie, przekazałam je do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:

  • sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
  • sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontakt
...
1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Umowa kredytowa bez karencji

W tej sprawie bardzo proszę o kontakt ze specjalistą hipotecznym, u którego składany był wniosek.

Po analizie wniosku sprawdzimy, dlaczego taka sytuacja miała miejsce. Przez Społeczność nie mamy wglądu do szczegółowych informacji Emotikon: Smutny

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Przeniesienie z OFE do IKE

Ustawa o przeniesienie OFE do IKE nie została zatwierdzona, nie możesz więc posiadać dwóch IKE. Powinieneś dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajdują się Twoje pieniądze - prawdopodobnie mogły zostać przekazane do ZUS, jednak tego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. Najlepiej jeśli skontaktujesz się z instytucją, w której zakładałeś OFE.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Wiadomości na maila

Niestety nie ma takiej możliwości. Wiadomości przekazujemy tylko w Moim ING lub listownie, jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej. 

Przesłałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Aniam, dzisiaj na czacie jesteśmy do 16:00, zapraszamy do kontaktu w sprawie karty. Niestety przez Społeczność nie sprawdzimy informacji o Twojej karcie w systemie.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: ING Webservice

Przekazałam Twoją sugestię o wysokości opłat do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Co do powiadomień, u nas również możesz włączyć przesyłanie informacji o transakcjach w formie SMS - zrobisz to w zakładce: Administracja i narzędzia -> Administracja -> Ustawienia powiadomień.

W najbliższym czasie planujemy także udostępnić powiadomienia push na telefon o uznaniach i obciążeniach.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Karta kredytowa - za dużo powiadomień

Na ten moment nie można zrezygnować z części powiadomień o karcie kredytowej Emotikon: Smutny Rozumiem, że duża ilość powiadomień może być przytłaczająca. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku.

0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Właściciele r-ku bankowego mieszkający za granicą chcący ustanowić upoważnienie

Pełnomocnika do konta można nadać na kilka sposobów. Najszybsze to nadanie upoważnienia w bankowości internetowej (jeśli osoba, która ma być upoważniona jest już naszym klientem) lub osobiście w oddziale w Polsce. Jeśli te opcje nie są możliwe, to pełnomocnictwo można nadać w formie aktu notarialnego u notariusza. Upoważniona w ten sposób osoba może realizować dyspozycje w imieniu właściciela kont

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Ile się czeka na zwrot środków po odwołanym przelewie?

Środki z odwołanego przelewu zostaną zwrócone na Twoje konto najpóźniej w kolejnym dniu roboczym

1
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Re: Ubezpieczenie Nieruchomości pod Pożyczkę Hipoteczną

Minimalna wartość ubezpieczenia to kwota udzielonej pożyczki, a w kolejnych latach, pozostała kwota do spłaty takiej pożyczki. Warto jednak rozważyć ubezpieczenie pełnej wartości nieruchomości, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty, przynajmniej w wariancie podstawowym. Więcej o naszym ubezpieczeniu przeczytasz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/ubezpieczenia/ubezpieczenie-nieruchomosci-i-ruchomosci.

...
0
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-03-2018 17:02
Data ostatnich odwiedzin ‎13-03-2024 12:33
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 558
Łączna liczba otrzymanych Lajków 122
Posty, które lubię