Potwierdzenie przelewu możesz pobrać wyłączenie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Nie mamy usługi automatycznej wysyłki potwierdzeń na adres email itp.
Przekazałam Twoje sugestie co do takiego rozwiązania do odpowiedniej jednostki w naszym banku
Re: Dobranie kredytu hipotecznego ze stałym oprocentowaniem
Przy stałym oprocentowaniu nie ma możliwości wnioskowania o dodatkowe pieniądze. Taka opcja jest tylko przy zmiennym oprocentowaniu. Przy stałej stopie pozostaje wniosek o nowy kredyt lub pożyczkę.
Re: Zajęcie egzekucyjne a zwrot środków z odwołanego przelewu
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu zajęć egzekucyjnych. Są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 na Czacie w Moim ING oraz pod telefonem +48323570069.
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych. W Moim ING po zalogowaniu wybierz "Pomoc i kontakt", potem "Skontaktuj się", następnie "Spotkania ze specjalistą ING".
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Jeśli na karcie powstała nadpłata, specjalista przyjmie dyspozycję przeksięgowania na Twoje konto
Re: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat
Na ten moment nie znamy jeszcze szczegółów. Kiedy będziemy wprowadzać nowości, z pewnością informacja pojawi się na naszej stronie. Zachęcamy do sprawdzania jej 😊
Standardowo przelew bez przewalutowania powinien od razu być zrealizowany między kontami w naszym banku. Jeśli u Ciebie jest inaczej, proszę napisz do nas w tej sprawie na Czacie w Moim ING, zweryfikujemy to w systemie.
Miło nam, że korzystasz z blika i samej funkcjonalności prośby o przelew BLIK. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Tak, jest to błąd po naszej stronie i wyprowadzimy go w niedługim czasie.
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie
Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.
Historia czatu zapisuje się automatycznie po zakończonej rozmowie, znajdziesz ją w zakładce Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Moje dokumenty.
Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta w naszym banku Niestety przez forum nie mamy wglądu do Twojego konta i nie możemy zweryfikować tej sytuacji. Jeśli chcesz coś jeszcze wyjaśnić, prosimy napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjalista zweryfikuje również status Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszą klientką.
Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.
Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:
sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontakt
Ustawa o przeniesienie OFE do IKE nie została zatwierdzona, nie możesz więc posiadać dwóch IKE. Powinieneś dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajdują się Twoje pieniądze - prawdopodobnie mogły zostać przekazane do ZUS, jednak tego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. Najlepiej jeśli skontaktujesz się z instytucją, w której zakładałeś OFE.
Re: Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.
Aniam, dzisiaj na czacie jesteśmy do 16:00, zapraszamy do kontaktu w sprawie karty. Niestety przez Społeczność nie sprawdzimy informacji o Twojej karcie w systemie.
Przekazałam Twoją sugestię o wysokości opłat do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Co do powiadomień, u nas również możesz włączyć przesyłanie informacji o transakcjach w formie SMS - zrobisz to w zakładce: Administracja i narzędzia -> Administracja -> Ustawienia powiadomień.
W najbliższym czasie planujemy także udostępnić powiadomienia push na telefon o uznaniach i obciążeniach.
Na ten moment nie można zrezygnować z części powiadomień o karcie kredytowej Rozumiem, że duża ilość powiadomień może być przytłaczająca. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku.
Re: Właściciele r-ku bankowego mieszkający za granicą chcący ustanowić upoważnienie
Pełnomocnika do konta można nadać na kilka sposobów. Najszybsze to nadanie upoważnienia w bankowości internetowej (jeśli osoba, która ma być upoważniona jest już naszym klientem) lub osobiście w oddziale w Polsce. Jeśli te opcje nie są możliwe, to pełnomocnictwo można nadać w formie aktu notarialnego u notariusza. Upoważniona w ten sposób osoba może realizować dyspozycje w imieniu właściciela kont
Re: Ubezpieczenie Nieruchomości pod Pożyczkę Hipoteczną
Minimalna wartość ubezpieczenia to kwota udzielonej pożyczki, a w kolejnych latach, pozostała kwota do spłaty takiej pożyczki. Warto jednak rozważyć ubezpieczenie pełnej wartości nieruchomości, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty, przynajmniej w wariancie podstawowym. Więcej o naszym ubezpieczeniu przeczytasz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/ubezpieczenia/ubezpieczenie-nieruchomosci-i-ruchomosci.