O WiolettaS

120 Polubień
221 Rozwiązań
532 Postów
Re: Re.: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłoszenie w tej sprawie na podstawie danych. Przekażemy je do specjalistów z działu technicznego z prośbą o analizę sytuacji

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Zamknięcie konta.

Tak, możesz zamknąć konto przez internet, dokładnie w swojej usłudze Moje ING. Jak wejdziesz w zakładkę Konta - Konto Mobi, u dołu strony jest opcja zamknięcia.
Moje ING możesz zamknąć osobno w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo. Przykro mi, że rozważasz zamknięcie konta w naszym banku. Zachęcam do przemyślenia Emotikon: Szczęśliwy

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: "NIe możesz teraz skrócić okresu kredytowania"

Kwota nadpłaty powinna dać możliwość skrócenia okresu kredytowania o min. 2 miesiące, żeby zrealizować dyspozycję w Moim ING. Nie jesteśmy w stanie powiedzieć jaka to kwota, bo to zależy od parametrów danego kredytu.

 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: koniec okresu budowlanego

Jeśli skończy się okres 36 miesięcy na rozliczenie się z budowy, a budowa nadal nie będzie zakończona, zapraszamy do kontaktu ze specjalistą w oddziale banku. Jest wtedy możliwość wnioskowania o aneks do umowy kredytowej, który wydłuży okres budowlany. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Koszt aneksu to 200 zł.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: VISA w Holandii

Karta Visa ma zasięg międzynarodowy i możesz skorzystać z niej we wszystkich punktach usługowo-handlowych i bankomatach, w których jest logo Visa. Możesz dodatkowo zamówić do konta w euro osobną kartę Mastercard. Czas oczekiwania na otrzymanie karty jest do 8 dni roboczych. Miesięczna opłata za kartę to 4,50 zł. Wtedy w sytuacji, gdyby zdarzyło się, że danych punkt za granicą akceptuje tylko Maste

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

@Blast6241  Z Twojego wpisu pod innym postem wynika, że możesz już logować się do aplikacji bez kłopotu. Jeśli sytuacja się powtórzy daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Cieszę się, że możesz już się zalogować do aplikacji. Jak będziesz miał pytania, zapraszam do kontaktu Emotikon: Szczęśliwy

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu. 
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69.
W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta. 

4
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Jeśli chcesz poznać szczegóły reklamacji, skontaktuj się proszę na czacie w Moim ING lub z naszą infolinią: 32 357 00 69. 
Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów. 

 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Promocyjne OKO ING Business

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak przez Społeczność nie mamy podglądu do oferty, z której korzystasz oraz danych w systemie. 
Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z naszymi specjalistami z działu firm. 
Jeżeli konto obsługujesz przez usługę ING Business, skontaktuj się pod numerem 32 357 00 24.
Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Tryb ciemny

Pracujemy nad wprowadzeniem trybu ciemnego w aplikacji. Jak tylko takie rozwiązanie się pojawi, będziemy o tym informować. 
Obecnie nie mamy informacji o dokładnej dacie wprowadzenia.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: błąd "Nie udało się pobrać danych" dla wniosów o kartę przedpłaconą dla dziecka i 500+

Jeśli pojawił się u Ciebie taki błąd, spróbuj proszę wypełnić wniosek z poziomu innej przeglądarki internetowej lub w obecnej wyczyść pliki cookie. 
Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. Wtedy na podstawie danych, jeśli będzie taka konieczność, specjaliści będą mogli przekazać zgłoszenie do działu technicznego.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność za wypłatę euro z bankomatu w Niemczech

Jeśli będziesz wypłacała euro w Niemczech to opłaty są takie, jakbyś korzystała z obcych bankomatów w Polsce. Np. dla konta osobistego Direct pierwsza wypłata w okresie rozliczeniowym jest darmowa.
Za każdą kolejną wypłatę naliczamy 5 zł. Okres ten liczymy od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego.

Pozostałe kraje, w których wypłacisz euro na podobnych zasadach znajdziesz w wykazie na tej s

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat pobrał pieniądze bez potwierdzenia i znikły!!

Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia. 
Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Widok przed zalogowaniem

Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła i masz już podgląd do stanu konta Emotikon: Szczęśliwy

 

5
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada depozytu na karcie debetowej przy wynajęciu auta - czy jest możliwa?

Jeśli płatność będzie realizowana za pomocą danych karty, to karty płatnicze/debetowe mają taką możliwość.
Ważne, żebyś miała włączone dzienne limity karty dla transakcji internetowych.
Ten limit możesz sprawdzić i zmienić:
- w Moim ING w zakładce Karty i płatności telefonem. Po wybraniu swojej karty trzeba wybrać opcję "limity transakcyjne",
- telefonicznie: 32 357 00 12.

Rodzaj akceptowanych kart do

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew w aplikacji ing business

Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.

Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników.
Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.

Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm. 
Są dostępn

...
0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Nie możesz dodać karty ING do płatności Xiaomi. Nie mamy takiego rozwiązania. Nie mamy również informacji, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. 

 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Obecnie nie mamy w planach tego rozwiązania

 

3
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Termin ważności karty automatycznie wydłużony

W miejsce karty tracącej ważność wysyłamy nową. Wysyłamy ją na Twój adres do korespondencji listem zwykłym, który podałeś w banku.
Niebawem karta powinna być u Ciebie. Jeżeli na obecnej karcie masz miesiąc luty, jest ona ważna do końca miesiąca.
Więcej informacji w tej sprawie oraz poprawność adresu możemy dla Ciebie sprawdzić, jak napiszesz do nas na czacie w Moim ING. 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Złe długi jak sobie radzicie?

W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz. 
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zawiadomienie o skorygowaniu podstawy podatku należnego.


 

1
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Autoryzacja sms

Kody autoryzacyjne przy płatności BLIK nie będą pojawiały się za każdym razem. O tym decyduje nasz system bezpieczeństwa. 
Zalecamy przepisanie tego kodu podczas płatności. 
W aplikacji kody autoryzacyjne nie wczytują się automatycznie.

 

0
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Re: Wcześniejsza spłata kredytu konsumenckiego

Jeśli masz na myśli określone koszty kredytu i zwrotu, sprawę możemy dla Ciebie wyjaśnić reklamacyjnie. 
Możesz ją zgłosić przez Moje ING, na naszej infolinii lub w oddziale. 

 

2
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:33
Data ostatnich odwiedzin ‎08-03-2024 22:10
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 532
Łączna liczba otrzymanych Lajków 120
Posty, które lubię