10-06-2019 21:04
10-06-2019 21:08
Mila1, proszę podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.
10-06-2019 21:13
10-06-2019 21:21
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już Twoją sprawę. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
14-06-2019 18:40
14-06-2019 20:02
Otrzymałam informację, że w Twojej sprawie mamy nowe ustalenia. Szczegóły przekazaliśmy Ci w Twojej bankowości - zakładka Wiadomości.
Przepraszam za te niedogodności
14-06-2019 22:26
14-06-2019 22:29
Dziękujemy, że wróciłaś do nas z informacją
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.
Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.
08-05-2024W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.
08-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |