Odpowiedz

Wpłatomat

Wpłatomat w Gliwicach na ul. Zybrzyckiego, obecnie ul. Cichociemnych, zabrał mi 2600 zł, po czym się zawiesił, jutro wyjeżdżam na wakacje na które te pieniądze były przeznaczone.... Porażka, termin realizacji 7 dni, co niby mam teraz zrobić? Zawsze w terminie splacam kredyt a tu takie traktowanie w drugą stronę...
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 137 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Mila1, proszę podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 8 (5 135 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Numer mojej reklamacji 005400/062019
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 3 z 8 (5 132 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już Twoją sprawę. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (5 129 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

To już kpina, reklamacja rozpatrzona ma być do 16 czerwca, czyli w niedzielę, skoro do dzisiaj nie wysłaliście nikogo do przeliczenia tego cholernego wplatomatu to w niedzielę wyślecie??? Do dziś zero informacji, jeszcze Pan na infolinii stwierdził że trzeba czasu bo muszą sprawdzić czy faktycznie taka wpłata była dokonana!!!! No nie, z nudów zgłosiłam taką sytuację, ludzie czy nie rozumiecie że te pieniądze są mi potrzebne, mam spieprzony urlop z nerwów, nie można było od razu zabezpieczyć wplatomatu i przeliczyć???? Porażka z takim bankiem. To się nadaje do zgłoszenia gdzieś wyżej.
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 5 z 8 (5 012 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Otrzymałam informację, że w Twojej sprawie mamy nowe ustalenia. Szczegóły przekazaliśmy Ci w Twojej bankowości - zakładka Wiadomości.
Przepraszam za te niedogodności Emotikon: Smutny 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (4 998 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękuję bardzo, dziś otrzymałam pieniądze na konto.
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 7 z 8 (4 992 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękujemy, że wróciłaś do nas z informacją Emotikon: Szczęśliwy 
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (4 990 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy