Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

w Sosnowcu na ulicy Braci Mieroszewskich 2

W bankomacie po prawej stronie

Wpłaciłem pieniądze w wysokości 15800zł

nie dostając potwierdzenia ani tym bardziej pieniędzy na konto.

Co mam zrobić w takiej sytuacji, jest to skandaliczne że wpłacając tak duża kwotę muszę się martwić czy moje pieniądze są bezpiecznie. Pieniądze są mi potrzebne na już nie bez powodu chciałem je wpłacić
Oczywiście w niedziele nie działa infolinia i nawet nie ma komu tego zgłosić
Odpowiedz
0 Lajków
Patriio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-08-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 875 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Dzisiaj reklamację możemy przyjąć przez wysłanie do nas wiadomości w Moje ING, po zalogowaniu. 

Jak tylko będziesz mieć numer zgłoszenia napisz nam go tutaj, postaramy się pomóc w tej sprawie. 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
419
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 871 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

109722/082023
Byłbym bardzo wdzięczny za szybkie rozpatrzenie
Odpowiedz
0 Lajków
Patriio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-08-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 844 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Dziękuję za podanie numeru reklamacji, przekazałam go do odpowiedniego działu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
419
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 839 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Przelew w aplikacji ing business

Witam.

U mnie podobnie nazwa kontrahenta, nr rachunku podświetlony na szaro bez możliwości wpisania, tylko wybór z listy kontrahentów, która jest jeszcze pusta. I tutaj pojawia się kolejny problem, pon

...

21-05-2024
Re: Odbiorcy przelewów

Witam.

Mam problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i up

...

21-05-2024
Re.: Decyzja a umowa przedwstepna

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z doradcą u którego składałaś wniosek. Przez forum nie możemy zweryfikować szczegółów dotyczących Twojego wniosku

21-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy