13-08-2023 10:17
13-08-2023 10:40
Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Dzisiaj reklamację możemy przyjąć przez wysłanie do nas wiadomości w Moje ING, po zalogowaniu.
Jak tylko będziesz mieć numer zgłoszenia napisz nam go tutaj, postaramy się pomóc w tej sprawie.
13-08-2023 14:42
13-08-2023 15:08
Dziękuję za podanie numeru reklamacji, przekazałam go do odpowiedniego działu.
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024