03-11-2023 14:52
03-11-2023 15:07
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Społeczność jest kontaktem ogólnym. Tutaj nie możemy sprawdzić Pani reklamacji i wyjaśnić sytuacji, bo nie możemy potwierdzić danych. Możemy przekazać do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie Pani reklamacji. Chciałabym to zrobić, dlatego proszę Panią o numer reklamacji.
03-11-2023 15:15
03-11-2023 15:15
03-11-2023 15:20
Dziękuję za numer reklamacji. Przekazałam do właściwego zespołu prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |