17-03-2020 12:29
18-03-2020 13:28
Standardowo w Twojej sytuacji spłacasz kwotę minimalną do spłaty oraz ratę z planu ratalnego (Rozłóż na raty). Żebyś jednak miała pewność, jak to wygląda po naszej stronie, to napisz do nas, proszę, przez swoją bankowość internetową (wiadomość/czat). Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w naszych systemach.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
2 | |
2 | |
2 |