Odpowiedz

Wzięłam kredyt online, wybrałam opcję, spłata poprzednich zobowiązań, tzw. konsolidacyjny, ale popełniłam błąd w kwocie kredytu. Jak mogę to cofnąć? Umówiłam się na wizytę w oddziale banku, ale dopiero na jutro. 

Odpowiedz
0 Lajków
nika650
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 024 wyświetleń)

Re.: Kredyt

@nika650 Jeżeli pomyliłaś się w kwocie pożyczki, to w oddziale doradca zamknie ten wniosek i będzie mógł wprowadzić nowy. Ważne, że w nowym wniosku ponownie zbadamy Twoją zdolność kredytową i możemy przygotować zupełnie inną propozycję lub nie przygotujemy nowej.

Porozmawiaj na spokojnie z doradcą w oddziale. Na podstawie Twojej sytuacji postara się dopasować najlepsze rozwiązanie.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 954 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Byłam dziś w oddziale, bardzo fajna pani konsultant zaopiekowała się mną, pomogła tak jak umiała, bardzo podoba mi się obsługa Emotikon: Szczęśliwy
działają sprawnie i serio starają się pomóc, dostałam nawet kod promocyjny i będzie mała niespodzianka za miesiąc Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
nika650
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-09-2017
Wiadomość 3 z 3 (3 929 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Analiza wniosku

Hej nie poszłam, bo na infolini powiedzieli mi że nie ma sensu, żebym.złożyła reklamacje, co uczyniłam w aplikacji.

01-05-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy