25-02-2016 19:34
25-02-2016 20:17
u mnie to już 35 dni roboczych.... ale dalej czekam, śnieg sypie, deszcz pada pogoda niezaciekawa, więc mi się nie śpieszy.
26-02-2016 13:13
@delfin @stomex Spodziewaliśmy się i byliśmy przygotowani na zwiększoną ilość wniosków, które do nas wpłyną. Jednak nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania klientów naszą ofertą. Wnioski rozpatrujemy w kolejności przyjęcia. Przepraszamy za wydłużony termin ich rozpatrywania.
26-02-2016 13:24
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024