10-05-2021 21:52
11-05-2021 19:39
Żebyśmy uznali, że inwestycja jest zakończona, powinieneś przesłać nam:
Prace powinny być wykonane zgodnie z kosztorysem. Jeśli na przykład kosztorys uwzględnia wykończenie tarasu, powinien być on skończony.
Możesz dodać maksymalnie 20 plików o łącznej wielkości do 10MB.
Dokumenty możesz nam wysłać w swojej bankowości:
11-05-2021 22:44
12-05-2021 22:54 | Edytowano: 12-05-2021 22:55
Abyśmy mogli odpowiedzieć konkretnie na Twoje pytanie, musimy mieć wgląd w Twój kosztorys. Dlatego prosimy o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji prze
... 29-05-2024Po co kontaktować się z doradcą, skoro oni sami nic nie wiedzą, bo czekają na odpowiedź banku ?
I to nie tydzień czy dwa, ale ponad miesiąc.. w moim przypadku zaraz wybije dwa miesiące.
Czy bank w og
... 29-05-2024