10-05-2021 21:52
11-05-2021 19:39
Żebyśmy uznali, że inwestycja jest zakończona, powinieneś przesłać nam:
Prace powinny być wykonane zgodnie z kosztorysem. Jeśli na przykład kosztorys uwzględnia wykończenie tarasu, powinien być on skończony.
Możesz dodać maksymalnie 20 plików o łącznej wielkości do 10MB.
Dokumenty możesz nam wysłać w swojej bankowości:
11-05-2021 22:44
12-05-2021 22:54 | Edytowano: 12-05-2021 22:55
Abyśmy mogli odpowiedzieć konkretnie na Twoje pytanie, musimy mieć wgląd w Twój kosztorys. Dlatego prosimy o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Ja zlozylem wniosek 15marca. No i tez cisza. Platforma zakorkowana - taka odpowiedz banku. Tez caly czas na etapie 2/6. A od pare dni w ogole nie moge sprawdzic wniosek w Moim ING. Pisze ze nie pobran
... 07-05-2024Zgodnie z informacją decyzja powinna zostać podjęta dzisiaj. Tutaj nie jestem w stanie sprawdzić Twojego wniosku. W razie potrzeby napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
07-05-2024