12-04-2021 14:09
13-04-2021 14:14
Decyzję podejmujemy najszybciej jak to możliwe.
To na jakim etapie jest Twój wniosek możesz sprawdzić tutaj:
https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...
Takie informacje przekaże Ci też specjalista, u którego kompletowałaś dokumenty.
13-04-2021 19:10
Wczoraj zablokowano mi konto bankowe w ING. Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie i co jest absolutnym szczytem wszystkiego - na infolinii konsultanci dokładnie nie wiedzą za co zablokowano mi konto.
Pode
Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i bę
... 17-05-2024