Odpowiedz

problem z zamknięciem konta

dzień dobry na jakiej podstawie bank oczekuje zaktualizowania danych dowodu osobistego i rezydencji podatkowej podczas zamykania konta? nie chcę podawać danych nowego dowodu,. pesel się nie zmienił. czy można zamknąć konto w oparciu o nieaktualny, widniejący w bazie banku dowód i nie podawać danych nt. rezydencji podatkowej?

z poważaniem

Odpowiedz
0 Lajków
kawczak3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
02-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (2 729 wyświetleń)

Re: problem z zamknięciem konta

[ Edytowane ]

Abyśmy mogli zrealizować jakiekolwiek dyspozycje bankowe, w tym zamknięcie konta musimy posiadać w systemie aktualny dokument tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Bez takiego dokumentu nie jesteśmy w stanie Ciebie obsłużyć. Jeśli chodzi o rezydencje podatkową, to jako instytucja finansowa mamy obowiązek identyfikować i przekazywać Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej informacje o kontach klientów, którzy są rezydentami podatkowymi w innych krajach. Stąd prosiliśmy Cię o taką informację. Wynika to z regulaminu świadczenia przez nas usług w ramach prowadzenia rachunków płatniczych dla osób fizycznych oraz Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
325
64
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 688 wyświetleń)

Re.: problem z zamknięciem konta

Trzeba założyć konto za granicą, zamknąć w pl i po sprawie.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 037 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.

17-05-2024
Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Wczoraj zablokowano mi konto bankowe w ING. Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie i co jest absolutnym szczytem wszystkiego - na infolinii konsultanci dokładnie nie wiedzą za co zablokowano mi konto. 


Pode

...

17-05-2024
Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i bę

...

17-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy