08-07-2021 23:21
09-07-2021 23:34
Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak przez forum Społeczność nie sprawdzimy szczegółów. Dobrze, że nam to zgłosiłaś i złożyłaś reklamację. Proszę, podaj jej numer - przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji.
10-07-2021 00:24
10-07-2021 06:22
Wysłałam prośbę o jak najszybsze załatwienie sprawy. Sprawdzimy co będziemy mogli zrobić.
30-07-2021 19:45
@josueminsime Prosimy o sprawdzenie Wiadomości w bankowości Moje ING. Powinna już dotrzeć odpowiedź na zgłoszenie.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |