20-03-2017 19:37
21-03-2017 00:20
21-03-2017 07:45
Zgłosiłbym problem w ING oraz w Banku, do którego przesłałny został przelew aby w Twoim imieniu zwrócono się o zwrot.
Wątpię aby bank, jeden czy drugi, podał Ci wprost kto jest właścicielem.
Dziękuje za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie nie mamy jednak takiej karty dla klienta biznesowego.
30-04-2024Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.
30-04-2024Witam, wczoraj dokonywałem wpłaty na 5980 zł, włożyłem karte, wpisałem kwotę, włożyłem pieniądze po czym wyskoczyło AWARIA TERMINALA, karte oddało ale pieniędzy już nie, złożyłem reklamacje telefonicz
... 30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |