04-02-2020 11:21
Czy zamykając w oddziale banku kartę kredytową (rozumiem, że tylko w ten sposób można zamknąć kartę kredytową i nie można tego zrobić poprzez infolinię lub bankowość internetową?) z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, jestem zobowiązany spłacić całe zadłużenie w ciągu 30 dni?
Pytam, bo korzystając z okresu bezodsetkowego, może zdarzyć się tak, że jest np. jeszcze 40 dni okresu bezodsetkowego (czyli jednocześnie wymagany termin spłaty karty kredytowej) a okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i w tym wypadku trzeba spłacić w ciągu 30 dni (ewentualnie tak wybrać dzień wypowiedzenia karty, żeby okres odsetkowy wynosił maksymalnie 30 dni?)?
05-02-2020 11:32
Karty kredytowej rzeczywiście nie zamkniesz w swojej bankowości internetowej ani telefonicznie. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale banku. 30-dniowy okres wypowiedzenia jest jednocześnie maksymalnym terminem całkowitej spłaty tego zadłużenia. Jeżeli nie spłacisz swoich zobowiązań w tym czasie, to anulujemy wniosek o zamknięcie karty kredytowej.
29-03-2021 19:44
30-03-2021 19:55
piotreq niestety w ten sposób nie przyjmiemy wypowiedzenia umowy.
Oprócz wizyty w oddziale, kartę kredytową możesz wypowiedzieć też poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia na adres naszej siedziby (Katowice 40-086, ul. Sokolska 34). Wypowiedzenie powinno zawierać takie informacje jak: dane osobowe posiadacza karty (imię i nazwisko, pesel, rodzaj oraz seria i numer dokumentu tożsamości, numer telefonu kontaktowego) oraz numer rachunku karty.
W związku z wyjątkową sytuacją epidemiologiczną, umowę możesz wypowiedzieć też poprzez złożenie reklamacji lub przesłanie wiadomości w Moim ING.
W zgłoszeniu powinieneś zamieścić następującą treść: "Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr... (podajesz numer swojej umowy) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej".
Dodatkowo, w zgłoszeniu powinieneś podać z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową (np. istnienie ograniczeń wynikających ze stanu epidemii).
Oświadczenie o rozwiązaniu umowy możesz też przygotować odręcznie i przesłać jego zdjęcie w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty). Ważne, aby oświadczenie zawierało wskazaną wcześniej treść, przyczyny takiego działania oraz Twój odręczny podpis.
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024