Odpowiedz

Awaria!!!

Witam,
Od piątku na mojej karcie kredytowej jest awaria . Saldo pokazywane jest na kwotę minusowa gdzie tak naprawde jest saldo dodatnie. Nie moge za nic zaplacic ani wyciagnac swoich pieniędzy. Co sie dzieje z tym bankiem?
Odpowiedz
0 Lajków
Titii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 996 wyświetleń)

Re.: Awaria!!!

 
Odpowiedz
0 Lajków
Titii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 960 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria!!!

@Titii Proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 12, gdzie będziemy mogli sprawdzić saldo Twojej karty i w razie takiej potrzeby przyjąć reklamację. Przykro mi, jednak poprzez forum Społeczność nie mamy wglądu do systemu bankowego. Gdybyś wolał z nami popisać- jutro możesz wybrać opcję czata w Moim ING- znajduje się on na dole strony głównej po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (1 958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.

17-05-2024
Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Wczoraj zablokowano mi konto bankowe w ING. Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie i co jest absolutnym szczytem wszystkiego - na infolinii konsultanci dokładnie nie wiedzą za co zablokowano mi konto. 


Pode

...

17-05-2024
Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i bę

...

17-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy