Odpowiedz

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy można uzyskać jakąkolwiek informacje odnośnie terminu usunięcia awarii?
Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 11 z 17 (4 185 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać

Odpowiedz
0 Lajków
patrishay
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 12 z 17 (4 178 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 13 z 17 (4 148 wyświetleń)

problem z profilem zaufanym

Nie mogę
Odpowiedz
0 Lajków
KATSIARYNA1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2021
Wiadomość 14 z 17 (3 788 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku? 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 15 z 17 (3 772 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
dorwoz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2021
Wiadomość 16 z 17 (3 650 wyświetleń)

Re: Re.: problem z profilem zaufanym

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu. 
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać. 
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 17 z 17 (3 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy