12-05-2021 12:31
12-05-2021 12:33
U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać
12-05-2021 12:49
u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.
27-06-2021 10:04
28-06-2021 10:07
Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku?
14-07-2021 11:40
Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.
15-07-2021 12:13
Przykro mi, że masz takie zdanie Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu.
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać.
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |