18-08-2021 15:25
Dzień dobry
Kilka lat temu w związku z kredytem hipotecznym moja żona założyła konto w ING, do którego zostałem pełnomocnikiem. Przeglądam dokumenty z tamtych czasów i nigdzie nie widnieje przy moich danych Identyfikator Użytkownika. Jedynie Numer Kartoteki Klienta.
Czy to możliwe, że odpowiednich danych do bankowości elektronicznej nie otrzymałem?
19-08-2021 15:35
Jest możliwe, że otrzymałeś pełnomocnictwo do konta, ale nie masz założonej bankowości internetowej. Gdybyś już miał taką usługę w takcie ustanawiania pełnomocnictwa, to konto Twoje żony automatycznie podpięlibyśmy do Twojej bankowości internetowej. Możemy sprawdzić dla Ciebie podczas rozmowy 32 357 00 69 czy masz założoną bankowość, ale nie będziemy tam mogli sprawdzić Twojego loginu (o ile masz przypisany już taki login). Najlepiej będzie, jeżeli odwiedzisz dowolny oddział naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości. Jeżeli nie masz założonej bankowości internetowej, to wyrobimy ją dla Ciebie w oddziale za darmo.
19-08-2021 16:02
Zadzwoniłem pod wskazany numer.
Okazuje się, że mój przypadek to:
A więc wszystko jasne
Dzięki za pomoc!
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |