Odpowiedz

Problem z potwierdzeniem przelewu

W dniu dzisiejszym występuje problem z pobraniem potwierdzenia wykonanego przelewu. Kiedy zostanie przywrócone sprawne działanie systemu?

Odpowiedz
0 Lajków
iwo
iwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2018
Wiadomość 1 z 9 (23 256 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Sprawdziliśmy to. Potwierdzenie przelewu możesz pobrać z historii swoich transakcji, funkcja działa poprawnie. 
Jeśli u Ciebie jest inaczej, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (23 192 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Ja też nie mogę pobrać potwierdzenia przelewu. Za to pojawiły się za***iście niepotrzebne inne funkcje ... Chyba czas się pożegnać...

Robię na takiej samej przeglądarce jak zwykle.

Odpowiedz
0 Lajków
LADYJANE
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-03-2018
Wiadomość 3 z 9 (23 145 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

Na innej przeglądarce też nie działa...

I co teraz? Mam w innym banku te same przelewy zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
LADYJANE
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-03-2018
Wiadomość 4 z 9 (23 143 wyświetleń)

Re: Problem z potwierdzeniem przelewu

@LADYJANE Jaki pojawia się komunikat podczas próby pobrania potwierdzenia?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (23 071 wyświetleń)

Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

witam gdzie mogę pobrać potwierdzenie przelewu?
Odpowiedz
0 Lajków
MARTEO7716
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-06-2020
Wiadomość 6 z 9 (18 228 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii transakcji. Po wybraniu konkretnej transakcji, kliknij "pobierz potwierdzenie transakcji". Pamiętaj, że udostępniamy je w godzinach pracy naszego systemu, czyli w dni robocze i soboty do godziny 20.00. Jeśli przelew wykonasz po tej godzinie, potwierdzenie udostępnimy kolejnego dnia roboczego. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 7 z 9 (18 133 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Witam mam problem z pobraniem, przesłaniem i podglądem potwierdzenia przelewu na aplikacji moje ing. Jest jakiś sposób aby to naprawić?
Odpowiedz
0 Lajków
Sara111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 8 z 9 (8 551 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Proszę, spróbuj wygenerować potwierdzenie przelewu po zalogowaniu na konto przez naszą stronę internetową. Powinno się udać.

Napisz mi, jaką wersje systemu operacyjnego i naszej aplikacji masz pobraną na swój telefon. Przyjrzymy się temu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 9 (8 510 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Analiza wniosku

Hej,

Czy wizyta w banku cokolwiek dała?

29-04-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr

...

29-04-2024
Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy