12-01-2021 16:22
Witam.
Dostałem potwierdzenie przelewu w *zip (wcześniej ustawiłem taka opcję w ING Bussines) mailem ale jest z hasłem. Hasła nie ustawiałem więc nie wiem jakie może być?
13-01-2021 20:14
@MartStar W przypadku potwierdzenia Swift, hasłem do otwarcia pliku jest numer Referencje Bankowe.
Proszę, po zalogowaniu do systemu, wybierz: Przelewy i wnioski – poniżej Zobacz Wszystkie, a potem znajdź przelew, którego to dotyczy. W szczegółach przelewu znajdziesz opcję Referencje Bankowe.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |