11-09-2023 11:21
Drogie ING.
Chciałbym napisać, że fakt, iż nie jest odświeżana historia salda, oraz niekiedy stan konta po realizacji transakcji, np. z paczki przelewów, i zmuszacie nas do wylogowania i powtórnego zalogowania, aby ustalić bieżącą sytuację jest nieprofesjonalne, męczące, a nawet upokarzające, dla godności i rozumu.
Skoro macie system online, aktualizujcie go online!
12-09-2023 11:36
Saldo naszej bankowości odświeża się w czasie rzeczywistym. W niektórych sytuacjach wystarczy, przejść między różnymi zakładkami. Często sytuacja ta ma związek z przeglądarką, z której korzystamy. Warto wyczyścić wtedy pamięć podręczną, naszej bankowości (jeśli korzystasz z aplikacji) i domyślnej przeglądarki. Opinię oczywiście przekazałam do odpowiedniego działu.
13-09-2023 17:16
Saldo w Waszej aplikacji (przynajmniej na iOS) bynajmniej nie odświeża się w czasie rzeczywistym. Aby nastąpiła jakakolwiek aktualizacja trzeba się wylogować i zalogować ponownie, bez tego nie ma szans na aktualizację.
04-10-2023 11:18
f0ku5 czy nadal występuje u Ciebie kłopot z odświeżaniem salda?
04-10-2023 12:43
05-10-2023 13:17
Dziękujemy za Twoją wiadomość. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się aplikacją.
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |