13-07-2018 15:04
Witam. Mam takie przypadki podczas logowania - ostatnio dość często niezależnie od przeglądarki. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi pomocy?.
14-07-2018 15:09
W tej kwestii proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub jeżeli dasz radę to wyślij nam wiadomość w Moim ING z jak największą ilością szczegółów w tym temacie. Możliwe, że udało Ci się zaobserwować jakieś konkretne sytuacje w których dzieje się to o czym wspomniałeś. To pomoże naszym specjalistom odpowiedzieć na Twoje pytania.
Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024Dziękuje za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie nie mamy jednak takiej karty dla klienta biznesowego.
30-04-2024Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |