03-03-2021 08:07
Witam
Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).
03-03-2021 08:09
03-03-2021 08:13
03-03-2021 08:15
Mi również to nie działa pozdrawiam :")
03-03-2021 08:17
Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.
03-03-2021 08:17
Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.
03-03-2021 08:23
03-03-2021 09:37
Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje ING Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Witam.
U mnie podobnie nazwa kontrahenta, nr rachunku podświetlony na szaro bez możliwości wpisania, tylko wybór z listy kontrahentów, która jest jeszcze pusta. I tutaj pojawia się kolejny problem, pon
... 21-05-2024Witam.
Mam problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i up
... 21-05-2024Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z doradcą u którego składałaś wniosek. Przez forum nie możemy zweryfikować szczegółów dotyczących Twojego wniosku
21-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |