03-03-2021 08:07
Witam
Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).
03-03-2021 08:09
03-03-2021 08:13
03-03-2021 08:15
Mi również to nie działa pozdrawiam :")
03-03-2021 08:17
Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.
03-03-2021 08:17
Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.
03-03-2021 08:23
03-03-2021 09:37
Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje ING Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |