Odpowiedz

Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dziękujemy za przesłane propozycje zmian w Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 11 z 32 (18 618 wyświetleń)

Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Witam. Mimo przełączenia na starą wersję nie potrafię dodać stałego doładowania. Nie ma takiej opcji. Byłem w banku i ta Pani wie mniej niż ja.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Jansta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-05-2018
Wiadomość 12 z 32 (16 044 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Jansta Rozpoczęliśmy kolejny etap wyłączania poprzedniej wersji bankowości internetowej. Od 1 maja zrezygnowaliśmy z możliwości tworzenia nowych stałych doładowań w ING BankOnLine. Do 14 czerwca będziemy realizować zlecenia w ramach tej usługi, które były utworzone przed 1 maja. Po tej dacie wycofamy tę funkcjonalność. 
Ważne, że w Moim ING możesz korzystać z usługi doładowania telefonu. Jest ona dostępna pod pozycją: Wykonaj transakcję -> Doładowanie telefonu. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 13 z 32 (15 989 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

@IlonaU

A czy macie zamiar powrócić do opcji  możliwości tworzenia nowych stałych doładowań w ING BankOnLine??

Przecież to jest bardzo wygodny sposób na doładowywania konta, tym bardziej że dzisiaj wiele taryf na karcie wymaga doładować cyklicznych co maks 30dni aby skorzystać np z opcji nielimitowanych minut czy dużej paczki danych GB.

Całkowita rezygnacja z tej opcji to duży krok w tył

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 14 z 32 (15 798 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dziękujemy Ci za sugestię, przekazaliśmy ją do naszego działu IT. Cały czas rozwijamy naszą bankowość Moje ING. Niewykluczone, że uruchomimy tę funkcję również w niej. Obecnie jednak nie znamy ewentualnego terminu wprowadzenia tej funkcji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 15 z 32 (15 765 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Nie korzystam obecnie z pre-paid czyli taryf na kartę ale powinniście to włączyć najszybciej jak się da. Obecnie wielu ludzi korzysta z pre-paid, MVNO czy też - abonamentów w submarkach takich jak Plush, NjuMobile czy Heyah czy nawet RBM.  A taka funkcjonalność może być  jednym z argumentów czy posiadać  konto w ING czy nie posiadać.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 16 z 32 (15 726 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Rozumiemy, że takie rozwiązanie może być pomocne, jako zastąpienie stałego doładowania. Przyjrzymy się temu.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 17 z 32 (15 699 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Kiedy można się spodziewać przywrócenia tej funkcjonalności? własnie operator mi wyczyścił konto, bo nie włączył się pakiet, bo 15.06 nie wykonało się doładowanie konta. Rozumiem, ze jak się coś poprawia, to w zamian proponuje się coś lepszego... a nie tyłem do użytkowników.

Odpowiedz
0 Lajków
micro-jr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-06-2018
Wiadomość 18 z 32 (15 409 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

[ Edytowane ]

Tak, jak wspominała @AgnieszkaR - rozwijamy Moje ING. Na ten moment nie możemy podać więcej szczegółów, co do możliwości i terminu wprowadzenia tego rozwiązania.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 19 z 32 (15 377 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dołączam się do wniosku o przywrócenie cyklicznego doładowania telefonu
W dzisiejszych czasach bank powinien dążyć do maksymalnego ułatwienia życia swoim klientom. To taki problem? Skoro działa stałe zlecenie innych płatności to dlaczego doładowania telefonu nie można uruchomić ?
Odpowiedz
0 Lajków
Aliter
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-11-2018
Wiadomość 20 z 32 (13 612 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Analiza wniosku

Hej nie poszłam, bo na infolini powiedzieli mi że nie ma sensu, żebym.złożyła reklamacje, co uczyniłam w aplikacji.

01-05-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy