12-04-2024 11:52
Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środków. Gdybym nie wiedział, gdzie takich rzeczy szukać zapewne odbijałbym się o infolinię. Jak na moje taka informacja powinna być przedstawiona użytkownikowi w ramach UX, a nie 'pod maską' w responsie.
Obraz sytuacji w zamieszczam w załącznikach.
13-04-2024 12:12
Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie
Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024Dziękuje za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie nie mamy jednak takiej karty dla klienta biznesowego.
30-04-2024Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |