Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środków. Gdybym nie wiedział, gdzie takich rzeczy szukać zapewne odbijałbym się o infolinię. Jak na moje taka informacja powinna być przedstawiona użytkownikowi w ramach UX, a nie 'pod maską' w responsie.

Obraz sytuacji w zamieszczam w załącznikach.



Odpowiedz
0 Lajków
DamianD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (558 wyświetleń)

Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (512 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.

08-05-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…

08-05-2024
Re: Czas oczekiwania na kredyt

W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.

08-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy