Odpowiedz

Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Witam.

Mam problem, dostałem powiadomienia

"Zamknęliśmy Twoją kartę i nie możesz już nią płacić. Nową kartę możesz zamówić w aplikacji."

i drugie powiadomienie

"Usługa Visa Mobile została zamknięta. Nie możesz już potwierdzać transakcji Visa Mobile w aplikacji Moje Ing"

I pytanie moje Dlaczego  i co się stało ? 

Bardzo bym chciał odblokować ale nie wiem już jak, nie ma żadnych opcji do odblokowania a tylko zamów nową kartę. Nie chcę nowej karty.

Czy jest jakaś opcja by znowu uaktywnić kartę zbliżeniową ?

Odpowiedz
0 Lajków
Miro2882
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (770 wyświetleń)

Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
540
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (726 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy