13-04-2024 10:38
Witam.
Mam problem, dostałem powiadomienia
"Zamknęliśmy Twoją kartę i nie możesz już nią płacić. Nową kartę możesz zamówić w aplikacji."
i drugie powiadomienie
"Usługa Visa Mobile została zamknięta. Nie możesz już potwierdzać transakcji Visa Mobile w aplikacji Moje Ing"
I pytanie moje Dlaczego i co się stało ?
Bardzo bym chciał odblokować ale nie wiem już jak, nie ma żadnych opcji do odblokowania a tylko zamów nową kartę. Nie chcę nowej karty.
Czy jest jakaś opcja by znowu uaktywnić kartę zbliżeniową ?
14-04-2024 10:44
Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024