Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych?

W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.

Odpowiedz
0 Lajków
AzmirAhmmhed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 565 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych?

Jeśli masz kłopot z zalogowaniem się do aplikacji danymi biometrycznymi, sprawdź proszę ustawienia w telefonie i aplikacji. 

Po zalogowaniu w aplikacji kliknij w ikonę ludzika u góry, po prawej stronie. Wybierz Ustawienia/Aplikacja mobilna. Sprawdź czy masz aktywne logowanie danymi biometrycznymi.
W ustawieniach telefonu sprawdź czy masz poprawnie dodany odcisk palca - natomiast z Twojej wypowiedzi wynika, że tu powinno działać poprawnie.

Jeżeli w ustawieniach aplikacji masz dane biometryczne aktywne możesz spróbować je wyłączyć i włączyć jeszcze raz. Możesz również spróbować przeinstalować swoją aplikację. 
Gdyby nadal był kłopot napisz proszę do nas w tej sprawie przez usługę Moje ING. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 515 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.

08-05-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…

08-05-2024
Re: Czas oczekiwania na kredyt

W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.

08-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy