29-12-2022 17:27 – ostatnio edytowany 03-01-2023 16:13 przez KarolinaM
Dzień dobry.
Dostałam dzisiaj takiego oto maila:
Nasz system wykrył, że nie masz zainstalowanej naszej aplikacji zabezpieczającej na swoim urządzeniu mobilnym. Z tego powodu Twoje konto zostało zablokowane. Wykonaj zalecane kroki, aby usunąć blokadę. Wszystkie blokady zostaną ponownie zniesione po ich wykonaniu.
Do strony głównej
Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o wybaczenie niedogodności.
Z poważaniem
ING Centrum Obsługi Klienta
03-01-2023 16:21
To nie jest wiadomość od nas. Jest to próba wyłudzenia danych. Jeśli kliknęłaś w link zawarty w mejlu, prosimy skontaktuj się niezwłocznie z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69.
Informacje o tego typu próbach wyłudzeń opisaliśmy też na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna?news_id=1105917-oszusci-wysylaja-mejle-podszy...
28-01-2023 07:28
Ja z automatu zgłaszam ta na cert.pl
https://incydent.cert.pl/#!/lang=pl,entityType=notObligatedEntity
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Zgodnie z postanowieniami umowy kredytowej okres obowiązywania stałej stopy wynosi 60 miesięcy i nie ulega przedłużeniu. Na mocy art. 73 ust. 10 ustawy z dnia 07.07.2022r. o finansowaniu społecznościo
... 29-04-2024