Odpowiedz

Nowa aktualizacja aplikacji

Witam dlaczego nie ma w nowej aktualizacji funkcji która mi pozwalała przez historie zrobić szybki przelew, a wpisywanie w listę odbiorców wszystkich ze wszystkimi danymi jest uciążliwe 😞
Odpowiedz
0 Lajków
eli-30
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-05-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 077 wyświetleń)

Re.: Nowa aktualizacja aplikacji

Jak najbardziej jest możliwość. wersja 4.2.0

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 2 z 3 (3 033 wyświetleń)

Re: Nowa aktualizacja aplikacji

eli-30, opcja Ponów przelew nadal jest dostępna w historii w Moim ING. Znajdziesz ją po kliknięciu w przelew który chcesz ponowić, a konkretnie przy kwocie przelewu.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 015 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Analiza wniosku

Hej,

Czy wizyta w banku cokolwiek dała?

29-04-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr

...

29-04-2024
Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy