Odpowiedz

IOS 12

[ Edytowane ]
Witam,

Testuję właśnie wersję beta IOS 12 i jak do tej pory ING jest jedyną aplikacją która ma jakieś problemy. Po wykonaniu transakcji ekran robi się czarny i apka się restartuje. Dodatkowo wolniej działa.

Pozdrawiam
Marsel
Odpowiedz
0 Lajków
Marsel
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
02-05-2018
Wiadomość 1 z 9 (4 372 wyświetleń)

Re: IOS 12

Naszą aplikację dostosowujemy do najnowszej, oficjalnie wydanej wersji systemu operacyjnego. Kolejna odsłona oprogramowania czyli iOS 12 jest obecnie w fazie beta testów. Wkrótce dostosujemy Moje ING mobile do najnowszej aktualizacji.

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
129
27
12-04-2017
Wiadomość 2 z 9 (4 346 wyświetleń)

Re: IOS 12

Nie mogę się zalogować na IOS 12 w IPHONE X do aplikacji mobilnej ING. Kiedy aplikacja zostanie dostosowana do nowego IOS ?

Odpowiedz
0 Lajków
TOBIASZ
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
25-09-2018
Wiadomość 3 z 9 (3 811 wyświetleń)

Nie działa aplikacja ING MOBILE

Witam ,

nie mogę się zalogować w aplikacji Mobilnej ING na Iphone X IOS 12. W czym może być problem ?

Odpowiedz
0 Lajków
TOBIASZ
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
25-09-2018
Wiadomość 4 z 9 (3 798 wyświetleń)

Re: IOS 12

Aplikacja jest dostosowana do iOS 12, na iPhone X.

 

Co się dzieje dokładnie u Ciebie? Jaki masz komunikat?

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
277
85
25-03-2016
Wiadomość 5 z 9 (3 800 wyświetleń)

Re: IOS 12

Po wpisaniu PINu wczytuje się około 2 minuty po czym wyskakuje komunikat nie udało się pobrać danych spróbuj ponownie
Odpowiedz
0 Lajków
TOBIASZ
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
25-09-2018
Wiadomość 6 z 9 (3 773 wyświetleń)
Highlighted

Re: IOS 12

[ Edytowane ]

Przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. 
Taka sytuacja nie powinna występować.
Potrzebujemy jednak więcej informacji, aby to sprawdzić.
Czy możesz do nas napisać przez Moje ING (Wiadomości - Napisz wiadomość)? 
Proszę, abyś w treści zgłoszenia podał:

  • czy taka sama sytuacja ma miejsce, gdy korzystasz z sieci danych komórkowych i Wi-Fi? 
  • czy próbowałeś ponownie zainstalować aplikację?
  • z jakiego korzystasz urządzenia?

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
203
41
29-01-2018
Wiadomość 7 z 9 (3 003 wyświetleń)

Błąd aktywacji aplikacji mobilnej!

Witam,
Od prawie roku czasu nie potrafię aktywować w moim telefonie z systemem iOS 12.1.4 aplikacji mobilnej..Za każdym razem po wprowadzeniu kodu autoryzacji z otrzymanego SMS’a wyskakuje informacja „Nie udało się pobrać danych” (zdjęcie w załączeniu) Problem już raz zgłaszałem telefonicznie na infolinii Banku (jakieś pół roku temu) i obiecano mi,że problem zostanie wkrótce rozwiązany,lecz do tej pory widocznie nic w tym temacie się nie dzieje.. Zrobiłem już wszystko co możliwe,odinstalowałem aplikację,wyczyściłem wszystkie pliki z nią związane oraz dodatkowo wyczyściłem historię przeglądarki,przez którą aktualnie się loguję do mojego konta osobistego (wszystkie te czynności wykonałem kilkakrotnie!)

Może uda mi się tutaj w końcu rozwiązać ten problem ? Proszę o stanowisko Banku
Odpowiedz
0 Lajków
marcelbwin
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
08-03-2019
Wiadomość 8 z 9 (1 062 wyświetleń)

Re: Błąd aktywacji aplikacji mobilnej!

Na iOS 12 nasza aplikacja oraz jej uruchomienie działa poprawnie. Upewnij się proszę, czy podczas aktywacji wprowadzasz prawidłowo dane.
Sprawdź również proszę czy:
- nie masz zainstalowanych programów antywirusowych, które blokują aplikację,
- czy możesz wykonać próbę aktywacji aplikacji na jakimś innych bezpiecznym urządzeniu,
- jeśli masz telefon firmowy, sprawdź czy nie ma na nim zainstalowanych jakieś aplikacji zabezpieczających.
Jeżeli ten kłopot będzie nadal się pojawiał, będziemy potrzebowali przyjąć od Ciebie zgłoszenie. Wtedy najlepiej, jak skontaktujesz się z nami:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- wyślesz do nas wiadomość przez Moje ING. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
150
45
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (1 041 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy