Odpowiedz

IOS 12

[ Edytowane ]
Witam,

Testuję właśnie wersję beta IOS 12 i jak do tej pory ING jest jedyną aplikacją która ma jakieś problemy. Po wykonaniu transakcji ekran robi się czarny i apka się restartuje. Dodatkowo wolniej działa.

Pozdrawiam
Marsel
Odpowiedz
0 Lajków
Marsel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-05-2018
Wiadomość 1 z 9 (11 052 wyświetleń)

Re: IOS 12

Naszą aplikację dostosowujemy do najnowszej, oficjalnie wydanej wersji systemu operacyjnego. Kolejna odsłona oprogramowania czyli iOS 12 jest obecnie w fazie beta testów. Wkrótce dostosujemy Moje ING mobile do najnowszej aktualizacji.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 9 (11 026 wyświetleń)

Re: IOS 12

Nie mogę się zalogować na IOS 12 w IPHONE X do aplikacji mobilnej ING. Kiedy aplikacja zostanie dostosowana do nowego IOS ?

Odpowiedz
0 Lajków
TOBIASZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-09-2018
Wiadomość 3 z 9 (10 492 wyświetleń)

Nie działa aplikacja ING MOBILE

Witam ,

nie mogę się zalogować w aplikacji Mobilnej ING na Iphone X IOS 12. W czym może być problem ?

Odpowiedz
0 Lajków
TOBIASZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-09-2018
Wiadomość 4 z 9 (10 478 wyświetleń)

Re: IOS 12

Aplikacja jest dostosowana do iOS 12, na iPhone X.

 

Co się dzieje dokładnie u Ciebie? Jaki masz komunikat?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 9 (10 480 wyświetleń)

Re: IOS 12

Po wpisaniu PINu wczytuje się około 2 minuty po czym wyskakuje komunikat nie udało się pobrać danych spróbuj ponownie
Odpowiedz
0 Lajków
TOBIASZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
25-09-2018
Wiadomość 6 z 9 (10 453 wyświetleń)

Re: IOS 12

[ Edytowane ]

Przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. 
Taka sytuacja nie powinna występować.
Potrzebujemy jednak więcej informacji, aby to sprawdzić.
Czy możesz do nas napisać przez Moje ING (Wiadomości - Napisz wiadomość)? 
Proszę, abyś w treści zgłoszenia podał:

  • czy taka sama sytuacja ma miejsce, gdy korzystasz z sieci danych komórkowych i Wi-Fi? 
  • czy próbowałeś ponownie zainstalować aplikację?
  • z jakiego korzystasz urządzenia?

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 7 z 9 (9 683 wyświetleń)

Błąd aktywacji aplikacji mobilnej!

Witam,
Od prawie roku czasu nie potrafię aktywować w moim telefonie z systemem iOS 12.1.4 aplikacji mobilnej..Za każdym razem po wprowadzeniu kodu autoryzacji z otrzymanego SMS’a wyskakuje informacja „Nie udało się pobrać danych” (zdjęcie w załączeniu) Problem już raz zgłaszałem telefonicznie na infolinii Banku (jakieś pół roku temu) i obiecano mi,że problem zostanie wkrótce rozwiązany,lecz do tej pory widocznie nic w tym temacie się nie dzieje.. Zrobiłem już wszystko co możliwe,odinstalowałem aplikację,wyczyściłem wszystkie pliki z nią związane oraz dodatkowo wyczyściłem historię przeglądarki,przez którą aktualnie się loguję do mojego konta osobistego (wszystkie te czynności wykonałem kilkakrotnie!)

Może uda mi się tutaj w końcu rozwiązać ten problem ? Proszę o stanowisko Banku
Odpowiedz
0 Lajków
marcelbwin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-03-2019
Wiadomość 8 z 9 (7 743 wyświetleń)

Re: Błąd aktywacji aplikacji mobilnej!

Na iOS 12 nasza aplikacja oraz jej uruchomienie działa poprawnie. Upewnij się proszę, czy podczas aktywacji wprowadzasz prawidłowo dane.
Sprawdź również proszę czy:
- nie masz zainstalowanych programów antywirusowych, które blokują aplikację,
- czy możesz wykonać próbę aktywacji aplikacji na jakimś innych bezpiecznym urządzeniu,
- jeśli masz telefon firmowy, sprawdź czy nie ma na nim zainstalowanych jakieś aplikacji zabezpieczających.
Jeżeli ten kłopot będzie nadal się pojawiał, będziemy potrzebowali przyjąć od Ciebie zgłoszenie. Wtedy najlepiej, jak skontaktujesz się z nami:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- wyślesz do nas wiadomość przez Moje ING. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (7 722 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy