Odpowiedz

Brak powiadomień z konta firmowego

Dzień dobry, mam mały problem z powiadomieniami z aplikacji.

Posiadam konto indywidualne i firmowe.

Na koncie indywidualnym powiadomienia push na telefonie działają prawidłowo. W aplikacji po wejściu w ustawienia > aplikacja mobilna > powiadomienia na telefon > zmień, z listy kont bankowych, mogę wybrać z jakich chcę otrzymywać powiadomienia. Wszystko działa tutaj prawidłowo. Otrzymuję powiadomienia.

Problem pojawia się po przełączeniu na konto firmowe. Gdy chce na koncie firmowym włączyć powiadomienia, to po wejściu do powyższych ustawień powiadomień, posiadam pustą listę z kontami bankowymi. Nie mogę zaznaczyć z jakiego mam otrzymywać powiadomienia, bo nie ma tutaj nic do zaznaczenia Zakłopotany mężczyzna Dodałbym zdjęcia jak to wygląda, ale aplikacja blokuje robienie screenów.

Co mogę zrobić abym mógł włączyć powiadomienia na koncie firmowym? Z tego co myślę, to w telefonie wszystko jest ustawione prawidłowo, skoro działają na koncie indywidualnym, więc problem leży w aplikacji.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 665 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

@edit, zrobiłem zdjęcia drugim telefonem, żeby pokazać jak to wygląda.

Konto indywidualne, mogę wybrać konta, z jakich chcę otrzymywać powiadomienia.

 

Konto firmowe, nie ma takiej możliwości, nie pokazuje nawet wyboru kont do powiadomień

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 655 wyświetleń)

Re: Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy to z naszej strony. 
Jeśli faktycznie jest to błąd techniczny, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (2 629 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy