O Cantrol

Cantrol
2 Polubień
0 Rozwiązań
4 Postów
Re: Re.: Tryb ciemny

Jak wyglądają dalsze perspektywy? Klienci już od dawna o to wypytują, natomiast Wy jako bank, który słucha swoich klientów (tak nas zapewniacie) totalnie ignorujecie powtarzające się pytania w tym temacie. Czy coś się tu w końcu zmieni?

Wiem, że jest to ***oła, ale tak bardzo irytująca.

1
Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Dołączam się do zdania przedmówcy, że funkcjonalność kupna biletu z ekranu CarPlay wymagająca najpierw odblokowania telefonu jest absolutnie bezużyteczna. Właśnie po to jest przycisk na ekranie samochodu, żeby NIE TRZEBA BYŁO po niego sięgać i go odblokowywać. Jakoś nawigacja Google czy Spotify nie wymaga odblokowania do działania.

Rozumiem, że jest to bank i pieniądze klienta, ale w obecnej wersji

...
3
Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja
Do tego chciałbym dodać, że przy niewykonaniu stałego zlecenia jedyne, co otrzymujemy, to wiadomość i powiadomienie o niepowodzeniu płatności, ale żeby wykonać ją ręcznie trzeba już wszystkie elementy przelewu wypełnić samodzielnie - nie ma przycisku "wyślij przelew ponownie".
Czy można coś z tym zrobić?
1
Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Problem z logowaniem (menedżer haseł)

Korzystając z pomocy nieznanego mi teraz użytkownika tego forum wykorzystałem taką sekwencję logowania w KeePass 2:
{USERNAME}{ENTER}{DELAY=500}{SPLIT}{DELAY=500}{PICKCHARSEmotikon: Językassword:C=5}{ENTER}

Do poprawnego działania tego ciągu potrzebna jest wtyczka AutoTypeSplitter:
https://github.com/xatupal/AutoTypeSplitter
Od dwóch miesięcy działa bez zarzutu.

4
Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎17-01-2024 09:20
Data ostatnich odwiedzin ‎28-03-2024 21:14
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 4
Łączna liczba otrzymanych Lajków 2
Posty, które lubię