Odpowiedz

przewalutowania

6.01 zrobiłam zakup kartą VISA, który wynosił 4,99USD i ta płatność została zablokowana. Następnie 8.01 wykonana ponownie. Tego samego dnia wykonana została transakcja za przewalutowanie (0,55PLN) natomiast 15.01 od tego samego odbiorcy zostało pobrane mi 1,95 euro (8,88PLN) a dnia 20.01 również od tej samej osoby 25,22 euro (144,72PLN) Pytanie brzmi dlaczego tak się stało i czy dalej pobierane będą mi pieniądze?
Odpowiedz
0 Lajków
Tartaglia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 534 wyświetleń)

Re: przewalutowania

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te transakcje.
Jeżeli jednak wykonałaś tylko jedną transakcję i ją potwierdziłaś, to pozostałe nie powinny być pobierane. W sytuacji, gdy nie potwierdzasz tych transakcji, zastrzeż swoją kartę. Możesz to zrobić w Moim ING, klikając w ikonę karty na stronie głównej i opcję "Zastrzeż kartę" lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 12. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 471 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Widzę że są takie karty dla użytkownika indywidualnego.
Czy jest również dla klientów biznesowych?

29-04-2024
Re: Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Przykro nam, że Cię to spotkało. W tej sprawie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 00 69. Specjaliści w sprawach związanych z bezpieczeństwem dostępni są przez cały czas. 

29-04-2024
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy