Płatności

Odpowiedz

płatności cykliczne za usługi google

Mam podpiętą kartę firmową Mastercard żeby płacić automatycznie za konto w Google. Powinno mi ściągać co miesiąc odpowiednią kwotę z konta. Wszystko było dobrze dopóki to była karta z mBanku, ale po podpięciu karty (karta zwykła, nie wirtualna) ING płatności nie przechodzą. Co miesiąc mam to samo: google wysyła mi informację że płatność nie przeszła, brak kodu błędu:

 

We couldn't process your payment of XXX.
Your bank or credit institution gave the following details about the decline: No reason provided by your financial institution

 

Raz się kontaktowałem z ING, powiedziano mi że nie mają pojęcia czemu google nie przepuszcza, u nich wszystko gra. Chwilę po rozmowie płatność przeszła, zgaduję że Pani kliknęła jakiś magiczny guziczek i poszło. Ale co miesiąc mam to samo. Powiadomienie, płatność odrzucona, idę klikam po naście, czasem dziesiąt razy ponów płatność, zazwyczaj za którymś razem przechodzi. Ale trochę szlag mnie trafia. Ma ktoś jakiś pomysł?

Odpowiedz
0 Lajków
msztolcman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (988 wyświetleń)

Re: płatności cykliczne za usługi google

Przepraszamy za kłopot związany z cyklicznymi płatnościami. Tutaj nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (923 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?

 

Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ciężko się to czyta, to po co oni robią analizę i mają jakieś szczeble wyższe skoro przy decyzji końcowej po raz kolejny czegoś wymagają?! Ja obawiam się, że u mnie też tak znowu będzie, a już raz im ...

29-04-2024
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy